کتاب سقلمه

اثر کاس آر سانستین-ریچارد اچ تیلر از انتشارات هورمزد - مترجم: مهری مدآبادی-علمی

Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Unfortunately, we often choose poorly. The reason, the authors explain, is that, being human, we all are susceptible to various biases that can lead us to blunder. Our mistakes make us poorer and less healthy; we often make bad decisions involving education, personal finance, health care, mortgages and credit cards, the family, and even the planet itself.

Thaler and Sunstein invite us to enter an alternative world, one that takes our humanness as a given. They show that by knowing how people think, we can design choice environments that make it easier for people to choose what is best for themselves, their families, and their society. Using colorful examples from the most important aspects of life, Thaler and Sunstein demonstrate how thoughtful “choice architecture” can be established to nudge us in beneficial directions without restricting freedom of choice. Nudge offers a unique new take—from neither the left nor the right—on many hot-button issues, for individuals and governments alike. This is one of the most engaging and provocative books to come along in many years.


خرید کتاب سقلمه
جستجوی کتاب سقلمه در گودریدز

معرفی کتاب سقلمه از نگاه کاربران
این کتاب در مورد مواردی است که تغییرات ساده در معماری انتخابی (چگونه افراد در معرض گزینه ها قرار می گیرند) می تواند تغییرات قابل توجهی در رفتار ایجاد کند. نویسندگان بلافاصله متوجه می شوند که می توان ازfor evil @ به عنوان آن استفاده کرد یا علیه انتخاب کننده مانند تنظیم غذا در یک کافه تریا، به طوری که بچه ها غذاهای حاشیه ای بیشتری را خریداری می کنند، اما اکثر موارد در اطراف @ اجاق های @ نمونه ها چرخانده شده است. مواردی که اجاق گاز هستند، جایی است که تغییرات جزئی در نمایش وضعیت خوبی برای کاربر مانند ترتیبات اجاق گاز اجاق گاز ایجاد می کند. به طور معمول، چهار مشعل در یک مربع با یک ردیف از دستگیره ها عمل می کنند. آن مبهم است که دستگیره چه چیزی مشعل را ارائه می دهد. اگر مشعل در یک trapezoid مرتب شده باشند، مشخص است که کدام یک از سوئیچ ها را عمل می کند. یک نمونه خیره کننده از چگونگی استفاده از علم، ریاضی و اقتصاد به سیاست می تواند به مواردی باشد که مردم با تقریبا بدون هیچ مشکلی بهتر عمل کنند. بازخورد مثبت از بسیاری از ایده های ارائه شده به دوستان در هر دو طرف راهرو دریافت کرد.

مشاهده لینک اصلی
من قبول میکنم که این کتاب را پس از خرید ریچارد تالر جایزه نوبل اقتصاد در سال 2017 برای کار خود در \"درک روانشناسی اقتصاد\" دریافت کنم. و برای اینکه عادلانه باشد، این کتاب در سال 2008 منتشر شد، بنابراین من مطمئن هستم آقای Thaler و آقای Sunstein هر دو حجم زیادی از کار را که پس از تاریخ آن. این کتاب به خوبی نوشته شده است و نویسندگان روش در هر دو قرار دادن پرونده خود را و با اشاره به نقاط ضعف خود را. این کتاب را به هیچ وجه به خطر نمی اندازد، اما من آن را کمی عجیب و غریب یافتم که خود را در طول کتاب در شخص سوم اشاره می کند. وقتی اولین بار به آن رسیدم مجبور بودم پوشش را بررسی کنم تا مطمئن شود که آنها به شخص دیگری مراجعه نمیکنند، اما این موضوع جزئی از سبک است. من با ایده مخلوط کردن علوم مشتاق شدم؛ در این مورد روانشناسی و اقتصاد. همانطور که نویسندگان خاطرنشان می کنند، اقتصاددانان از لحاظ تاریخی با یک پروکسی از فرد معمولی که به طور کامل مطلع است، کاملا منطقی و با خلاء زندگی می کنند، کار می کنند. اینها کسانی نیستند که در واقع افرادی را که واقعا پول می گیرند، صرف می کنند و سرمایه گذاری می کنند و این شکاف میان آنچه که نویسندگان \"اکونس و انسان\" آن ها را به طور تاریخی در معرض تئوری های اقتصادی قرار داده اند. ایده های کتاب بر اساس آنچه که نویسندگان پارتنالیزم لیبرتاریایی را می خوانند. از طریق ساده سازی، پدر و مادر با انتخاب، که در آن پدرانگی با انتخاب کردن به روش های موثر، اما ارزان تر در هزینه، مقدس در قربانی و آسان برای جلوگیری از به دست آوردن است. این نوعی از راهبرد پیروزی است که در آن یک پیروزی، به دلایل انسانی یا استانداردهای جهانی عدالت، کمی مورد توجه قرار می گیرد. ما همیشه بدون آگاهی از برانگیختن به ما فشار می آوریم. هنگامی که شما در مقابل یک نمایشگاه خرده فروشی قرار می گیرید تصمیم بگیرید که کدام شامپو برای شما خریداری کند، ممکن است فکر نکنید که عمدا این نمایش توسط خرده فروش و سازندگان ساخته شده است. مقدار زیادی تفکر و تحقیق در آن است. این واقعیت را ثابت می کند که موقعیت جابجائی فروش، اغلب بیش از تغییرات در محصولات و قیمت خود است. بیشترین فشارها که پروفسور Thaler و Sunstein معرفی می کنند، کمتر تهاجمی و شفاف تر از فشارهای تجاری ما هستند که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند. چگونه می توان مردم را برای بازنشستگی بیشتر ذخیره کرد؟ چگونه می توان اهداکنندگان ارگان بیشتری دریافت کرد؟ چگونه با چاقی مبارزه کنید و مردم را به زندگی سبک زندگی سالم تر برسانید؟ در همه موارد، شواهد فراوان وجود دارد که این همان چیزی است که مردم می خواهند. با این حال، در واقع، روانشناسی انسان، آنها در تلاشهایشان مانع می شوند. چیزهایی مانند «وضعیت ایستادگی»، «نادیده گرفتن پلورالیسم» و «نگرانی از دست دادن»، همه ی انگیزه های موجود برای روان انسان است. نصب و راه اندازی همراه با جمعیت و خوشبینی غیر منطقی به همان اندازه طبیعی است که طلوع می شود. تالر و سانتینت فقط می خواهند از این عادت های طبیعی و طبیعی استفاده کنند تا مردم را به سمت تصمیم هایی که احتمالا می خواهند اما اغلب به آن اهدا نمی کنند، برای دلایل کمی برای ارزش قصد دارد. این ایده بسیار معنی می یابد و من بیشتر از این به توافق کلی دست یافتم. با این حال، برخی از مشکلات را با این زمینه در زمانهای مختلف پذیرفته ام. به عنوان مثال، در بحث مربوط به صرفه جویی در بازنشستگی، یک فصل به نام \"سرمایه گذاری ناسیونالیسم\" نامگذاری شده است، و نویسندگان راه هایی را پیشنهاد می دهند که در آن صرفه جویی می تواند به استراتژی های شدید تر از طریق انگیزه های بی دردسر ترویج شود. با این حال، یک تعصب اجتناب ناپذیری که خود را در زیر فشار قرار می دهد وجود دارد. در این مورد، این عقل متعارف است که سهام بیش از سرمایه گذاری ثابت درآمد بیش از مدت زمان طولانی است. البته این امر در مجموع و طی یک دوره طولانی مدت، البته، اما در مورد نیازهای سرمایه گذاری و افق یک سرمایه گذار تنها نیست. اما من معتقدم که این تعصب، است که در حقیقت، اذعان. نکته من این است که صرفنظر از این که تنش خود را به سمت تعصب متنی تبدیل می کند، در واقع، یک تعصب چند سطحی ایجاد می کند که معماران Çoice â € â € â € â € â € â € â € | هدف اصلی از نفوذ مثبت پدر و مادر. نویسندگان این پیشگویی افزایشی را نادیده نگیرید، ذهن شما. در یک یادداشت مرتبط، آنها نمونه ای از یک کارمند Enron که کل سرمایه گذاری خود را در سهام شرکت از دست دادند، اشاره می کنند و یک استدلال صحیح و مناسب برای به دست آوردن محدودیت 401k و سرمایه گذاری در بودجه تعریف شده در سهام شرکت می پردازند. البته، البته، البته، اگرچه در این مورد من فکر می کنم یک ممنوعیت کاملا اخلاقی است. \"بیشتر یا کمتر، یک نوع تهاجمی از برنامه ریزی پیش فرض است که ضعف در رفتار انسان، به ویژه ما ظاهرا عدم توانایی غریزی برای درک احتمالی. (همانطور که پیتر هولینز اشاره می کند، در نمونه ای از 23 نفر، شانس دو نفر از آنها یک روز تولد 50 تا 50 است.) در فصل های پایانی کتاب، نویسندگان تصدیق انتقادات احتمالی را که در پارتنالیسم لیبرتاریایی از هر دو راست و چپ افراطی طیف سیاسی. دفاع آنها قوی است اما یک ضمنی وجود دارد ...

مشاهده لینک اصلی
یک کتاب فوق العاده در مورد تعصبات شناختی و فشارهای کوچک که می تواند ما را به تصمیم گیری بهتر در زندگی مرتبط با سلامت، آموزش، امور مالی شخصی، ازدواج، محیط زیست و غیره متقاعد کند. با استفاده از مثال های مناسب و مراجع جالب، نویسندگان یک پرونده قانع کننده برای paternalism @ البرتاریایی @ در بازارهای عمومی و خصوصی برای کمک به ایجاد تصمیم گیری های منطقی انسان ها ارائه می دهند. این کتاب را بخوانید تا یک دنیای کاملا جدید معماری انتخاب و تصمیم گیری منطقی را باز کنید. انواع مختلفی از گزینه ها همیشه بهتر نیست، اگر کاربر در یک جهت مناسب پرتاب نکند.

مشاهده لینک اصلی
یک کتاب خوب. آن را به عنوان تئوری تا حد زیادی به عنوان فکر سریع و آهسته غرق می کند، اما آن را نمونه ای جامع از برنامه های زندگی واقعی می دهد.

مشاهده لینک اصلی
آنچه که من آموختم خواندن کتاب: ما کیستیم - صفحه 33: خوش بینی ناخوشایند بیشتر افراد در اکثر دسته های اجتماعی را مشخص می کند. - صفحه 33: مردم دوست ندارند از دست بدهند. از دست دادن یا از دست دادن چیزی باعث می شود که شما دو برابر ناسازگار باشید چون کسب و یا کسب چیزی باعث خوشحالی شما می شود. - صفحه 34 - 35 و 87: افراد دارای حالت تعادل وضعیت هستند، یعنی تمایل دارند با وضعیت فعلی خود کنار بیایند. یکی از دلایل بی توجهی وضعیت موجود کمبود توجه است. به عنوان مثال: بسیاری از مردم زمان پیش فرض محافظ صفحه نمایش را در رایانه های خود تغییر نمی دهند. آنها با تنظیمات استاندارد / وضعیت موجود باقی می مانند. توجه داشته باشید که تمام پیش فرض ها برای ایجاد زندگی مردم آسان تر یا بهتر انتخاب شده اند. ایده ها / طرح هایی که به مردم کمک می کند تصمیمات بهداشتی بهتر بگیرند: - صفحه 26: یک راه خوب برای افزایش اعتماد به نفس مردم این است که آنها را از وضعیت مشابهی که همه کار می کنند خیر. - صفحه 64: اکثر ما عادت غذا خوردن مردم را تحت تاثیر قرار می دهیم. بنابراین اگر می خواهید وزن کم کنید، با یک فرد ناز بخورید. صفحه 100: بهداشت و درمان نمونه ای از یک صنعت است که مناقشه های انگیزشی دارد. بیمار خدمات بهداشتی دریافت می کند که توسط پزشکان انتخاب می شوند که توسط شرکت های بیمه با شرکت های داروسازی، تولید کنندگان تجهیزات و دیگران پرداخت می شود. بخش 179: تحت رژیم اهدای عضو @ حذف روش @، دولت صاحب حق است به جسد افرادي که مرده اند و مي توانند اعضاي آنها را بدون اجازه هر شخصي حذف کنند. صفحه 180: در اتريش، جايي که مردم مجبورند از خود ارگانهاي خود اهانت نکنند، 99 درصد اعضاي خود را اهدا خواهند کرد. در آلمان، که در آن مردم باید به اهدای خود اهدا دهند، 12 درصد اعضای خود را اهدا می کنند. صفحات 233-234: برای رسیدن به یک هدف و ایجاد تغییر، خود را به یک اقدام خاص متعهد شوید. مثال: وقتی میخواهید سیگار بپردازید، پول را به حساب پس انداز بگذارید. صفحه 237-238: وقتی می خواهید یک پیام عصبانی را به کسی بفرستید، پیام را تا روز بعد نگه دارید. ترفند: زمانی که آرام شدید، کلمات را در پیام تغییر دهید یا حتی نمی خواهید آن را ارسال کنید. حتی ممکن است حتی به تمرکز بر روی یادگیری از وضعیت تمرکز کنید. Page 263: مدیران و دانشجویان کافه تریا کنجکاو بیش از 2 روز یک سیاست بی نظیر را آزمایش کردند. هنگامی که سینی ها ارائه نمی شد، میزان مواد غذایی و نوشیدنی بین 30 تا 50 درصد کاهش یافت. طراحی که به مردم کمک می کند تا تصمیمات مالی بهتر بگیرند: - صفحه 65: تصمیمات سرمایه گذاری مردم اغلب تحت تاثیر تصمیمات سرمایه گذاری دوستانشان قرار می گیرند. از آنها خواسته می شود که چه می خواهند انجام دهند، به احتمال زیاد طبق پاسخ آنها عمل می کنند. برای مثال، اگر قبل از رای گیری از مردم بخواهید که آیا آنها قصد رای دادن را دارند، می توانید احتمال رأی دادن خود را با 25 درصد افزایش دهید. Page 81: گارانتی گسترده یک محصول بیمه ای است که شرکت های بیمه باید از لیست محصولات خود خارج شوند . این نباید وجود داشته باشد چرا؟ قیمت اغلب بسیار بالاتر از احتمال وقوع محصول در دوره زمانی خاص است. - صفحه 97، 117 و 158: انتخاب های بیشتری که به افراد داده می شود، کمک بیشتری نیاز دارید. معماری خوب انتخاب ساختار را فراهم می کند. این مهم است زیرا به دلیل افزایش انتخاب ها مردم از استراتژی های ساده استفاده می کنند. به عنوان مثال: در یک فروشگاه نقاشی، رنگ های رنگ آبی را با هم ترکیب کنید تا راحت تر برای انتخاب مردم باشد. صفحات 125 و 129: به طور کلی، تنوع یک ایده عالی است. به عنوان مثال، کارگران به طور کلی بهتر از صندوق متقابل متنوع هستند تا سهام شرکت. یک دلار در سهام شرکت ارزش کمتر از نصف ارزش یک دلار در صندوق متقابل دارد. - صفحه 188: افزایش مالیات بر بنزین در نهایت به افرادی که رانندگی می کنند، برای استفاده / خرید اتومبیل های با کارآمد تر سوخت کمک می کند و یا هر دو. - صفحه 266: هنگامی که خطوط هوایی به جیب صندلی ها تغییر می کنند، مردم ممکن است چیزهای کمتر در هواپیما را فراموش کنند .تصویری که به مردم کمک می کند تا تصمیمات آموزشی بهتر بگیرند: - صفحه 77: یادگیری به احتمال زیاد، اگر مردم پس از هر تلاشی فوری و واضح را بازخورد بدست آورند، بازخورد دارند. صفحه 201: برای بهبود آموزش، مدارک والدین را به آنها بدهید تا بتوانند فرزندان خود را به هر مدرسه ای که می خواهند. - صفحه 204: برای کمک به والدین مدارس را برای بچه های خود انتخاب کنید، لیست های نمرات آزمون های متوسط ​​را در اینترنت بفرستید.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب سقلمه


 کتاب کتاب آموزشی Text Maker 2012
 کتاب کاربرد سامانه اطلاعات جغرافیایی در مطالعات فیزیوگرافی و توپوگرافی
 کتاب تحلیل کیفی داده با ATLAS.ti
 کتاب آسان آموز تمرینی 3ds Max 2013
 کتاب آموزش برنامه نویسی شیءگرا در #C
 کتاب مدارهای الکتریکی نلسون