کتاب قدرت عادت

اثر چارلز داهیگ از انتشارات در دانش بهمن - مترجم: اصغر اندرودی-علمی

Charles Duhigg در Power of Habit، خبرنگار کسب و کار ما را به لبه های هیجان انگیز اکتشافات علمی می رساند که توضیح می دهد که چرا عادت ها وجود دارند و چگونه می توان آنها را تغییر داد. Duhigg یک جامعۀ جدید از طبیعت انسانی و توان بالقوه آن را ارائه می دهد. این اطلاعات را به روایات غریزی تقسیم می کند که ما را از هیئت مدیره Procter & Gamble به سمت حاشیه NFL به خط مقدم جنبش حقوق مدنی می برد. در اصل، قدرت عادت حاوی یک استدلال هیجان انگیز است: کلید به طور منظم ورزش، از دست دادن وزن، تولید مثبت و موفقیت است، درک اینکه عادت ها چگونه کار می کنند. همانطور که دوهیگ نشان می دهد، با استفاده از این علم جدید، می توانیم کسب و کارهای ما، جوامع و زندگی ما را تبدیل کنیم.


خرید کتاب قدرت عادت
جستجوی کتاب قدرت عادت در گودریدز

معرفی کتاب قدرت عادت از نگاه کاربران
این کتاب به موضوع خیلی مهم و تعیین کننده ای در زندگی میپردازه و به معنای واقعی،قدرت عادت ها و کار های کمتر-ارادی زندگی روزانه مون رو نشون میده و مارو با ساختارشون آشنا میکنه،اما متاسفانه خواننده رو در مهم ترین بخش رها میکنه که اون،دستور العمل کاربردی و قابل استفاده برای کتابه ؛ البته نمیدونم این ایراد حساب میشه یا نه چون کتاب بیشتر جنبه پژوهشی-تحقیقاتی داره اما به هرحال كمى تو ذوق خواننده میزنه.

مشاهده لینک اصلی
من كتاب صوتي اش رو از سايت نوار گرفتم. خيلي خوب بود. روشهايش رو براي تغيير عادت چند بار به كار بردم و بسيار كمكم كرد.
توصيه مي كنم بخونين (بشنوين )

پی نوشت: نسخه کاغذی کتاب رو گرفتم. خیلی بهتر از صوتیه. مطالب عین هم هستن ولی نسخه کاغذی قابل رجوع و در یاد ماندنی تره.
اگه بخوام توصیه کنم می گم اول صوتی رو‌گوش کنین و بعد کتاب رو بخونین . اگر وقتتون کمه، کتاب کاغذی ارجحه.

مشاهده لینک اصلی
من فکر کردم این یک کتاب کمک های خود را در مورد نکاتی درباره بهبود عادت ها می کند و خیلی بیشتر از آن است. نویسنده، عادت ها را در سطوح مختلف مانند افراد، سازمان ها، کسب و کارها و جوامع بررسی می کند. او از نمونه های زندگی واقعی و رویدادهای تاریخی برای توصیف عادت های رفتاری استفاده می کند. از آنجا که این کتاب چیزی نبود که من انتظار داشتم، شروع به تخمین 20٪ شدم اما به پایان رسیدم. درباره نیمی از گوش دادن به کتاب صوتی من شروع به بازبینی کتابی کردم که انتظار داشتم اما نمیتوانستم انجام دهم. برای پیشگویی از پیش خود عذرخواهی می کنم من این کتاب را به دنبال راهنمایی هایی در جهت بهبود عادت های شخصی خود می خوانم، عمدتا سالم و آمپر؛ بیشتر تمرین کن. این دو اهداف بسیار رایج برای بسیاری از مردم هستند، اما اگر چه من از نظر فکری می توانم آنچه را که باید انجام شود، برنامه ریزی کرده ام، هر روزه به سختی اجرا می شود. به طور عمده، من انگیزه ای برای تمرین ندارم ... زیرا من کتاب را خواندم، من به دنبال برنامه ساختاری در مورد اصلاح عادت بودم، اما بیشتر درباره درک عادات و اراده ام بود. با این حال، من اعتقاد دارم که فقط این واقعیت که هدف از بهبود رفتار، حرکت چرخ ها را تنظیم می کند و شروع به فرآیند می کند و آن را ادامه می دهد. حداقل من یک ایده بهتر از نحوه مدیریت گرایش را دارم و در مسیر حرکت می کنم.

مشاهده لینک اصلی
هیچ سازمان بدون عادت سازمانی وجود ندارد. مکان هایی وجود دارد که عادات عمدا مورد مطالعه قرار می گیرند و دیگران به صورت خود به خود، اغلب در رقابت و ترس هستند. @ هر روز صبح می کنید؛ شما قهوه را می بوسید و نوشیدید راه معمول برای کار ترک، همان چهره را پر کنید که giornate.Detta خود را به طوری زندگی ما غمی باور نکردنی است اما روال نه تنها ما را امنیتی اما identifica.Charles Duhigg وجود دارد â € \"نیویورک بار مباهات جایزه پولیتزر برای divulgativo- روزنامه نگاری جهان از الگوها، یعنی، آن رفتارهای که پس از یک دوره آزمایشی، تبدیل شدن به صاحبان quotidiano.Ma ما چگونه عادات و چگونه کار می کنند تجزیه و تحلیل؟ و بالاتر از همه، آیا می توان آنها را تغییر داد؟ ؟ در این راه سنجش Duhigg شامل سه بخش است: 1) عادات individui2) عادات موفقیت organizzazionidi 3) عادات شرکت Unultima بخش شامل یک راهنمای که نمونه ای از اقداماتی را برای تغییر یک عادت که شما می خواهد abbandonare.Un کتاب بسیار جالب نوشته شده به زبان قابل دسترس و به بررسی جنبه های مختلف اجتماعی که در آن عادات در یک جهت دستکاری و یا nellaltro.Si میخواند dellAnonima الکلی، ارتش، multinazionali- مانند زنجیره ای از قهوه خانه ها استارباکس یا مراکز تجاری ایالات متحده به منظور ارتقاء جنبش حقوق مدنی. نازک اما قوی است، چه عادات، که در واقع تمایل دارند بنابراین differenti.Duhigg روشن می فرستد پیام: ما باید از این واقعیت است که عادات ظاهر ما (در یک نوع از دیکتاتوری) تسلط آگاه می شوند اما در واقع ما که است کنترل معمولی است. رفتار روزمره کاملا قابل خواندن و قابل دستکاری است و بنابراین اگر می خواهید مسیر تغییر را انتخاب کنید. هر فصل در اطراف یک موضوع مرکزی می چرخد: عادت ها می توانند تغییر کنند، اگر ما درک کنیم که چگونه کار می کنند.

مشاهده لینک اصلی
یک کتاب بسیار خوب درباره تشکیل عادت. قطعات مورد علاقه من داستان های مختلف و حروف الفبایی بود که نویسنده برای هر درس درباره عادات ارائه داد. این کتاب نسبتا یکپارچه است و شکایت من تنها این است که چگونه از بخش کتاب در انتها استفاده کنید کمی ساده است و شامل ایده هایی در هر فصل نمی شود (مانند ترکیب عادات سنگین و غیره). با این حال، قطعا ارزش خواندن. من این کتاب را امتحان نمیکنم و هر عادتم را عوض می کنم، اما یک تن را یاد گرفتم. آنچه شما باید بدانید: 1. عادت ها در مغز شما توسط گانگلیا پایه کنترل می شود و ناخودآگاه اتفاق می افتد. 2. حلقه عادت دارای سه جزء است: نشانه، عمل، پاداش. 3. برای تغییر یک عادت، نمیتوانید نشانه یا پاداش را عوض کنید، فقط یک عمل متفاوت برای آن نشانه ای که پاداش مشابهی را ایجاد می کند را جایگزین کنید. 4. چیزهایی که ما از عادت انجام می دهیم، بهتر است و با احتیاط بیشتر از آنچه که باید در مورد آن فکر کنیم. برای اینکه مردم از محصول شما استفاده کنند، یک حلقه عادت ایجاد کنید.

مشاهده لینک اصلی
این کتاب به برخی از علم مفهوم @ habits @ مربوط می شود. این @ scientific @ روند تغییر عادات را از دست می دهد. در میان، داستان های جالبی وجود دارد که چگونه افراد، جوامع و شرکت ها می توانند از عادت های خود و دیگر عادت های مردم استفاده کنند.

مشاهده لینک اصلی
چارلز دوئيگگ سه کتاب جذاب نيمه دارد. همه آنها با موضوع عادات متحد شده اند. او از عادت ها از دیدگاه شخصی سخن می گوید. سپس او درباره عادت های تجاری، تغییر روان شناختی و روانشناسی سازمانی صحبت می کند. و در نهایت، او درباره جامعه شناسی صحبت می کند. چه الگوی متحد کردن این سه مورد را دارد؟ این همان مدل قدیمی بود که در سال 1991 در کالج آموختم. ایده نشانه ها، اعمال، و پاداش ها در این کتاب است. این خیلی جدید نیست و خیلی قوی نیست در واقع، Duhigg اشاره می کند که کلود هاپکینز در خود زندگی من در کتاب تبلیغاتی برای اولین بار مورد بحث این قدیمی، مدل گرد و خاکی شل و ول در سال 1927. پس چرا این کتاب را دریافت 3 ستاره؟ از آنجا که Duhigg چند داستان جذاب در مورد هر بخش پیدا می کند. او از نمونه هایی از شرکت کنندگان در AA استفاده می کند تا افراد را به هدف برساند و بداند که چه کسی باردار است و نوع تبلیغ مناسب را بدون اعمال مجرمانه ارسال می کند. این ها چیزهای جالبی هستند، غذاهای عالی برای مکالمه های کوکتل - به نوعی راه برادر بزرگ ترسناک است. (\"ما خودمان را کنترل نمی کنیم!\") دوحگیگ می توانست این کتاب را بهتر کند، هرچند. او می گوید تحقیقات کافی برای گفتن اینکه چرا برخی عادت ها غلبه می گیرند و دیگران تغییر می کنند وجود ندارد. چرا یک کتاب بنویسید؟ آیا این تنها یک جمع بندی از جدیدترین تحقیقات است؟ اگر این کار را بکنید، برخی از چیزهای مهم را از دست می دهد. منابع زیادی وجود دارد که می تواند به عنوان مدل های احتمالی مورد استفاده قرار گیرد. مالکوم گلادول در مورد چگونگی تأثیرات جامعه شناختی به دلیل فراوانی - عادت اجتماعی - در The Tipping Point (2000) صحبت می کند. چیپ و دان هیت درباره چگونگی تغییر در هنگام تغییر در Switch (2007) بحث می کنند. من همچنین می توانم از چندین نویسندۀ دیگر که فکر می کنم فرآیندهای مختصر تر را در اختیار داشته باشند، به مدل ها بپردازند و تلاش کنند تا آنها را قابل استفاده تر کنند. Duhigg به نظر می رسید بیش از حد ترس بود به انجام برخی از امکانات، برخی از روش های روشن برای تاثیر گذار در تغییر عادت. او آن را دامن می زند و سپس خود را بهانه می کند و می گوید که عادت ها بسیار پیچیده هستند تا جزئیات مدل های ممکن را ارائه دهند. بنابراین مدل های آنها مبهم و قدیمی هستند. او همچنین اعتباری یا بی اعتبار کردن گلدول یا هیتس یا دیگران که پرفروش ترین های اخیر را در مورد ایده های مشابه صحبت می کنند نیست. سپس او سه نیمی از کتاب ها را می نویسد که به سختی به یکدیگر متصل می شوند. با این حال، نمونه های او خوب است، و سبک او بی نهایت قابل خواندن است. من دوست دارم او را متعهد به برخی از فرضیه است که اخیرا از مدل هاپینز 1927 مدل. من نیز آرزو می کنم که پل وی بین شخصی، سازمانی و اجتماعی قوی تر باشد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب قدرت عادت


 کتاب فنون کاربردی سامانه اطلاعات جغرافیایی در پروژه های منابع طبیعی
 کتاب مرجع کاربردی Active Directory در Windows server 2003 & 2008
 کتاب هواشناسی در آبخیزداری
 کتاب کاربرد SIMULINK در مهندسی
 کتاب عبور از البرز
 کتاب کتاب آموزشی Text Maker 2012